maandag 20 januari 2014

Bij Emma op bezoek

Gistermiddag was ik even bij Emma op bezoek. Naast de deur zag ik een opvallend mooi stenen naambordje met niet alleen de namen van pappa en mamma, maar ook van de kleine Emma. Robert deed de deur open en Puk en Lilly kwamen even nieuwsgierig een kijkje nemen. Lilly reageert veel enthousiaster dan Puk. Ik negeer ze beide en terwijl ik de woonkamer betreedt, likt Puk lopend naast me mijn hand als blijk van genegenheid. Carina was naar een babyshower party en Emma lag lekker te knorren, toen opa samen met Robert aan de thee ging. Na een tijdje hoorden we een kreetje door de babyfoon. Robert ging naar boven en kwam wat later met de kleine meid in zijn armen weer de huiskamer in. Ze was nog erg slaperig. De honden reageerden erg rustig. Ze kwamen af en toe wat snuffelen bij Emma. Ja, de kleine Emma is helemaal geaccepteerd, dat zag ik direct.
Het gaat erg goed met haar en de beide ouders. Nog een paar dagen verlof en dan moet pappa Robert weer aan de slag. Maar ze weten, dat opa in de buurt is om in voorkomende gevallen de honden een frisse neus te alten halen.