woensdag 15 januari 2014

Een laptop van Sony -2-

Omdat de Servicedesk van Sony zwaar teleurstelde (veel beloven niets geven en oeverloos gezwets van telkens weer een andere medewerker) heb ik Mike geadviseerd een klacht op het www te registreren. Op Klachtenkompas kan een consument zich beklagen over o.a. de service van bedrijven en instellingen. Geregistreerde klachten worden gemonitord, zodat je de status ervan kunt volgen. Iets wat men op de Servicedesk van Sony blijkbaar niet kent en toch heel normaal is. Mike heeft nimmer een registratienummer of -code ontvangen. Misschien moet Sony's Servicedesk eens contact gaan opnemen met Topdesk voor een goed ondersteunend systeem. Aan de andere kant, een systeem valt en staat met goed gebruik.
Nadat de registratie op het klachtenforum had plaatsgevonden, werd nog geen dag later contact opgenomen! Ja, ja, bedrijven hebben de pest aan negatieve reclame. Zelf heb ik al eens eerder van de site gebruik gemaakt, toen een bepaalde werkgever zich misdroeg op het gebied van de arbeidsomstandigheden. Hij ging niet in op onze pogingen om tot een gesprek te komen. Maar na registratie op de site zaten we in no time wel rond de tafel om de problematiek te bespreken.
Vandaag wordt over de status van de laptop gebeld. We zijn benieuwd.