maandag 24 april 2023

Mijn werkschoenen

Het is weer maandag. Ik mag weer aan de slag. Voor het klussen heb ik werkschoenen. Ik heb dit paar al bijna 6 jaar en ze bevallen mij uitstekend. Zelfs zo goed, dat ik ze ook buiten het klussen om draag. Ze hebben een verstevigde neus en het zijn instappers. Dat laatste is erg handig als ik bij mensen binnen moet zijn.
Afgelopen dagen heb ik ze weer van nieuwe hakken laten voorzien. Dat is al de derde keer. De rest van de schoenen, zolen en bovenwerk, verkeren nog steeds in zeer goede staat. Nieuw kosten ze toen zo'n  €80, dus 3x gemiddeld €20 uitgeven is dan nog verantwoord. Ik heb ze trouwens nieuw gekregen. Een van onze kinderen had ze gekocht, maar vond ze niet fijn zitten. Mij bevallen ze heel goed. Ik sta op andere voeten. De hakken van al mijn schoenen slijten vooral aan de randen achteraan. Misschien komt het omdat ik liever niet op mijn tenen loop. 😅