woensdag 19 april 2023

Daar gaat ie weer!

Het ging al die uren goed. Totdat ik ging opruimen. Toen verstapte ik me. Of beter : ik stapte half op een stukje afgezaagd hout. En dus knakte mijn enkel weer. Weer, want het is dezelfde voet als die van de verhuizing. In eerste instantie dacht ik geen gevolgen te voelen. Ik kwam er trouwens pas thuis achter, toen ik mijn schoenen uitdeed. Mijn enkel is weer pijnlijk. Ik ben gewoon blijven lopen, want ik moest Fenna nog uitlaten. Gelukkig kan ik nog wel fietsen. Ik ben naar de bouwmarkt gegaan voor een paar scharnieren voor het hekje. Omdat ik ook langs de dierenzaak kwam, heb ik gelijk voor Fenna weer een zak met gedroogde lamspens staafjes gekocht. Die dingen stinken een uur in de wind, maar Fenna is er dol op. Zou ze daarom ook zo gek zijn op mij?😂
Tijdens mijn afwezigheid vanmorgen, kreeg ik weer een verzoek om hulp. Iemand heeft problemen met een bed. Of ik kon komen helpen. Iemand anders tipte mij dat er ergens nog een hek geplaatst moet worden. Ik denk dat ik ga onderduiken.