donderdag 20 april 2023

Een appelboompje

In een pot. Iemand bood het boompje gratis aan. Hij wist niet precies wat voor een boompje het was. Afgaande op de foto meende ik het blad en de bloesem van een appelboompje te herkennen. Ik heb niet zoveel plantenkennis, dus moet ik niet raar opkijken als er pruimen aan hangen. Maar ach, het maakt niets uit, want ik ga het boompje in een perkje op het pleintje planten. Ik ga er alsnog vanuit, dat er appeltjes aan het boompje gaan groeien.
Voor de zekerheid heb ik de mevrouw van het gewenste hekwerk gisteravond gevraagd of ze tot nu toe tevreden is. Dat is ze. Ze vond dat ik al vergevorderd ben. In dit stadium zou het namelijk geen groot probleem geweest zijn om het hekwerk te wijzigen. Maar dat hoeft dus niet. Vanmorgen ga ik weer verder met de klus. Dacht ik. Maar het regent. Dus heb ik pauze. Mij is ook gevraagd een vogelhuisje voor haar op te hangen. Eerder heb ik dat huisje wat opgeknapt. Het komt aan het schuurtje te hangen, met de opening naar het oosten.