vrijdag 14 april 2023

Het mag allemaal

Met het overlijden van Bokito is een groot deel van de Rotterdamse intelligentie verdwenen. Het ministerie wil, dat Maxima zich minder bemoeit met de politiek. In dit geval de digitale munteenheid, zoals die door het WEF gepropageerd wordt.
Een omgebouwde man, die voorheen op sportgebied weinig presteerde, staat nu bovenaan bij de vrouwen. Het gaat om sporten als tennis, boksen, hardlopen en zwemmen. Dat dergelijke omgebouwde figuren trots durven te zijn op hun prestaties tussen de echte vrouwen, geeft aan met wat voor ondersoort de wereld tegenwoordig te maken heeft. De echte vrouwen die tegen de deelname van omgebouwde mannen protesteren, worden uiteraard voor anti-lhbti-dioten uitgemaakt. Ongelooflijk dat sportorganisaties dat goedvinden.
Er was een tijd waarin gezegd werd, dat je als man geen vrouwen mag slaan. Die tijd is voorbij. Want wie zegt dat het echt een vrouw is die jou een klap geeft? Dus altijd hard terugslaan is nu de opmaat. Dus word niet boos als je een vent een 'vrouw' ziet slaan. Al zou je als eerste verzet een trap in het kruis kunnen overwegen. Om te testen met wie je te maken hebt. Vragen bij plaatjes als "Hoeveel vrouwen / meisjes zie je?" zijn ook nutteloos geworden. Nu ik dit zo schrijf, zou het zomaar kunnen zijn dat de verbaasde vrouw voor wie ik de deur gisteren openhield geen vrouw was. Dus moet ik maar stoppen met mijn beleefdheid? Al eerder hoorde ik een paar keer de opmerking "dat kan ik zelf ook wel" toen ik een deur voor een vrouw openhield. Dat waren dus feministen. Een beetje raar als je weet dat in het algemeen vrouwen op mensen gericht zijn en mannen op dingen. Vooral op dat Ding, volgens feministen. Maar ja, dat ding heb ik zelf een paar jaar geleden verkocht. Ik reed er steeds minder mee. Ik heb het over mijn motorfiets. Hier een trotse omgebouwde man :