maandag 18 juli 2022

Pietje Precies

Ik heb vanmorgen toen het nog heerlijk koel was, even aan de Matrix geprutst. Ik was niet tevreden over de bevestiging van de spatlappen aan de achterzijde van de auto.
In de ochtendzon, het was nog geen half tien, heb ik ze alsnog goed bevestigd. Aan de achterkant zat ik trouwens ook nog in de schaduw. Morgenochtend wil ik naar een garage gaan, maar ik kon de activiteit niet in het nationale Hitteplan vinden. Wat nu? Ik denk dat ik een grote fles water meeneem, mijn tropenpetje, een zonnebril en tissues om het zweet van mijn voorhoofd te wissen. Ik neem ook mijn fiets mee, want anders zou ik anderhalf uur in die garage moeten wachten. Het mag daar dan koeler zijn dan buiten, maar ik kies dan toch liever voor de buitenlucht. Ergo, ik neem ook zonnebrandolie mee. Een kleine parasol zou ook nog kunnen. Ik ga niet anderhalf uur fietsen hoor. De bedoeling is een leuk koel plekje ergens aan het water te vinden en daar in alle rust te blijven. Misschien ga ik ergens nog wat drinken.