woensdag 6 juli 2022

Een beetje op orde

De Hyundai is nu al een beetje op orde. Ik heb de motorruimte schoongemaakt en hier en daar wat gesmeerd en een antiroestbehandeling gegeven. Ik wil alleen nog de onderkant eens goed inspecteren. Maar dat moet op de brug gebeuren. Er komen nog wel een set stoelhoezen en vloermatten in. Dan is ie wat het interieur betreft klaar. Ik zit nog enkel met de uitdaging van de reserve afstandsbediening voor het vergrendelen en ontgrendelen van de portieren. Ik heb even onder het dashboard gekeken aan de bestuurderskant, maar ik zie daar geen kastje met een schakelaartje. Volgens mij kan het inleren van de a-bediening alleen via de boordcomputer gebeuren en dan met een kabel en stekker. Ik zag namelijk wel twee contactdoosjes. Voor alle zekerheid heb ik vorige week contact gehad met een Hyundai dealer, maar de belofte mij terug te bellen is nog niet ingelost...(zucht). Sonja ook niet, want die had per abuis ook contact opgenomen met een dealer.