vrijdag 20 mei 2022

Een extra fietsaccu

Als ik het heb over de beste manier om kikkers te koken, houd er dan rekening mee dat de overheid het ook zo doet als ze ons een bepaalde kant op willen sturen.
Omdat ik niet met een (bijna) lege accu wil komen te staan als ik onverwacht weg wil, heb ik toch maar een extra accu besteld. Sorry, Congolese kindjes, maar opa Willem is dus ook niet altijd consequent en/of sociaal. Ik hoop maar dat de grondstof uit de recycle wereld afkomstig is. Al zegt mij zo'n etiket weinig tot niets. Niet dat het erg veel zal uitmaken, want er zijn altijd groepen die de dupe zijn van onze decadente welvaart. Ik troost me maar met de gedacht : hebben die kids niet voor niets gegraven. 😎
Het is de standaard accu die bij de set hoort. Die accu is ook de goedkoopste, want van de prijzen alleen al zou je zo van je stoel kunnen vallen. Gelukkig had ik mijn geld belegd in toiletpapier, mondkapjes en zonnebloemolie, zodat ik met het rendement van mijn beleggingen de accu betalen kon.