vrijdag 20 mei 2022

De kriebels

Op mijn hoofd. Ze zijn het sein om deze oude vos van zijn wintervacht te ontdoen. Mijn haren laten knippen dus. Ik ben daar nogal gemakkelijk in. Zelfs kinderen mogen dan mijn haren knippen. In het 'ergste' geval moet mijn hoofd dan helemaal kaal. Nou en? Het is warm weer, dus niets aan de hand. Ik heb al eens eerder aangeboden als knipmodel voor aankomende kappers. Als ze dan over mijn kijk op mijn hoofd met of zonder haren horen, knipten ze er plots onbevreesd op los.😅
Gisteren heeft Sonja de tondeuse over mijn hoofd getrokken. Wat een haar viel er van mijn hoofd! Toen ik later mijn petje op mijn kale kop zetten, viel ie bijna over mijn ogen. Haha! Na zo'n scheerbeurt geeft het daarboven gelijk een opgelucht gevoel. Zo, dus de ze oude vos is zijn haren kwijt. Gelukkig niet zijn streken. Dus ga ik vandaag weer eens lekker klussen.