vrijdag 14 juli 2017

Bericht 6.000

Ik zag het aantal voorbijkomen in de statistieken van het blog. Dit wordt een jubileumbericht. Het 6.000 ste! Oké, dat was dat.
Op de camper-fora lees ik erg veel over een wondermiddel : kit! Dat spul wordt in allerlei gevallen aanbevolen :
Een lekkende douchecel, een lekkend toilet, een lekkage door het dak, een paneel dat los zit, ter vervanging van een stootrubber, een loszittende kentekenplaat.
Zelfs op de vraag of jouw vrouw ook zoveel klept in de cabine, kwam als oplossing : kit!!
Volgens mij heeft telecom provider Lebara ook dat spul ontdekt. Het bedrijf heeft daarmee alle toegang tot de klantenservice dicht gekit. Ik heb een simkaart bij dat bedrijf gekocht, voor een bepaald doel. Toen ik een tegoed op de kaart wilde zetten, brak de ellende uit. Ik moet me eerst registreren met het 06 nummer van de kaart. De registratie moet resulteren in een e-mail, die ik moet bevestigen. Helaas krijg ik geen e-mail. Ik ben al een paar dagen bezig om iemand daarover te spreken. Maar ik krijg enkel vragen als reactie. Ook niet via hun FB pagina. Daar staat het trouwens vol met klachten van boze klanten. Zelfs als ik die vragen beantwoord heb, krijg ik weer dezelfde vragen. Wat een k*tbedrijf! Dus bij Lebara kan je beter wegblijven!