maandag 19 september 2016

Camera verloren!

Ach ja, als je zo'n ding altijd bij je hebt beloop je de kans dat je hem een keer ergens vergeet of gewoon verliest. We hebben al een keer een camera in België vergeten toen we ergens pauzeerden. Dat was in 2009. Vanmorgen ging ik op weg richting de Landmaten en had de camera in een tasje bij me. In een van de zakken van mijn vest. Normaal hangt dat ding aan mijn broekriem, maar ik had dit keer geen riem om. Waarschijnlijk ben ik weer wat aangekomen. Haha! Na aankomst bleek de camera foetsie te zijn. Gelukkig had ik gisteren al de foto's eraf gehaald. Dat die ik geregeld. Onlangs las ik over verdwenen smartphone waarop veel bijzondere foto's stonden. "Een beetje dom", zou Maxima zeggen. Bijzondere foto's moet je gelijk veiligstellen en op een backup zetten. Ik heb op de terugweg nog goed rondgekeken, maar niets gevonden.
Ik heb mijn verlies bij de gemeente gemeld. Nu maar wachten op een eerlijke vinder.