vrijdag 26 juni 2015

Too hot to handle

Vanmorgen ben ik nog even bezig geweest met het terrasje van de buurvrouw. Het was bewolkt dus geen last van een prikkende zon. Ik was nog maar ent door de knieƫn gegaan, toen de koperen ploert weer tevoorschijn kwam. En het was direct heet. Maar wat wil je tussen drie muren van tuinschermen en de muur van het huis?
Ik heb toch maar even doorgezet en het pad afgemaakt. Toen werd het me echt te heet. Rest nog een stukje van het terras van 3 bij 6 tegels, de afwerking van de randen en het verplaatsen van het grondanker van de droogmolen. Maar die zaken hoop ik morgenochtend te doen. Tijdens het invegen van de voegen zag ik dat ik hier en daar toch in de fout gegaan ben (zei de leerling stratenmaker en perfectionist). Het gebeurde een paar keer dat ik per ongeluk wat zand op het touwtje had gegooid zonder het te merken. En ik heb dus langs dat lager hangend draadje zitten tegelen. Ach ja, dat krijg je met een voormalige kantoorpikkie, die ander werk gaat doen. De buurvrouw is er in elk geval blij mee. Neemt niet weg dat ik die oneffenheden alsnog ga gladstrijken. Maar dat doe ik pas als de job klaar is. Dus volgt straks een onderhoudsproject.