zaterdag 11 juni 2022

Goede ontvangst

Nadat we ons geïnstalleerd en ons inwendige verzorgd hadden, ben ik met het Digitenne systeem aan de slag gegaan. Vanavond speelt Oranje immers tegen Polen. Het is de eerste keer dat ik het systeem gebruik. In de polder is dit niet beschikbaar. Alleen kaarsrechte wegen. De installatie en het gebruik waren allemaal keurig en helder in een handleiding beschreven. En dus werkte het binnen 10 minuten! Het is een mooi systeem, dat begint met kiezen van het land en in dit geval de provincie. Daarna het richten van de antenne. Op het scherm geeft het systeem de sterkte van de ontvangst aan. Die liep op tot tussen de 85 en 100%! En een zenders dat er zijn! Een hele buts!
Hopelijk houden we het stralende weer van vandaag. Dan hebben we die tv niet nodig. En mocht het een keer regenen, dan hoef ik niet naar een dvd van Sisi te kijken. Aan die film heb ik een jeugdtrauma overgehouden. Ik dacht als jochie dat we naar Tarzan gingen kijken, maar het werd Sisi.