vrijdag 24 juni 2022

DHL, De Hollandse Leugenaar

Gistermiddag zou een pakketje afgeleverd worden. Volgens het bericht van DHL zou dat om 14.50 uur gebeuren. Meestal gaan Fenna en ik tussen 14.30 en 15.00 uur aan de wandel. Dus heb ik voor vertrek Son daar nog eens op geattendeerd. Geen probleem, want ze was met een buurtbewoonster soep aan het maken voor een of andere bijeenkomst.
Na terugkeer uit de hitte, was er geen bezorger aan de deur geweest. Ik kreeg wel een uur later een bericht van DHL dat luidde, dat de bezorger rond het gemelde tijdstip niemand thuis heeft aangetroffen. Dat is dus een regelrechte leugen! De beide dames waren thuis en hebben ook niemand voorbij zien komen, laat staan horen aanbellen. We wonen niet in een kasteel, maar in een kleine seniorenwoning met woonkamer met open keuken.
Volgens mij worden wij weer(!) door DHL belazerd. Niet wij, maar de bezorger is in gebreke gebleven en zijn afspraak niet nagekomen. He tis niet de eerste keer dat DHL zo doet. Volgens mij staat DHL voor De Hollandse Leugenaar.