donderdag 16 juni 2022

APK controle afgerond

Vanmorgen heb ik de controle voor de APK afgerond. Geheel volgens plan, maar dit keer zonder gebruik te maken van een brug. Ik vind zonde om probleempjes door de garage te laten doen, die ik zelf ook kan. Ze kosten ons onnodig geld. Komt bij dat ik het ook leuk vind om te doen.
Het is vooral leuk, omdat de bus technisch erg toegankelijk is. De moderne auto's zijn dat niet. Alles is heel compact en dicht gebouwd. Je kan bijna nergens bij. En dan is er nog de elektronica. Voor elk wisje wasje moet je in de garage zijn.
Ter afsluiting heb ik de bus afgespoten. Niet gewassen, want de speciale wasbox met trap. om ook de bovenkant van  bussen en campers en caravans te kunnen doen, was weer bezet. Weer door zo'n onoplettend figuur met een kleine auto. De overige boxen waren vrij. Dus dan maar geen dak afgespoten. Het vuil betrof voornamelijk stof.