maandag 27 juni 2022

Albums uitdelen

Als ik in een foto-/verhalenalbum een foutje zie, dan corrigeer ik het. Wanneer ik de gelegenheid krijg om met korting een album te laten drukken, dan doe ik dat met het gecorrigeerde exemplaar. Het oude geef ik weg aan iemand. Meestal een familielid en dan net hoe het uitkomt. Ik heb ook albums tegen betaling van de hand gedaan. Het is dus niet zo, dat ik een hoeveelheid bestel om aan iedereen uit te delen. Dat zou ik wel willen, maar daar ben ik nou net niet rijk genoeg voor. 😀
Omdat ik te vertrouwd ben met de teksten, zie ik fouten over het hoofd. Ik heb geen zin om al die teksten achterstevoren te gaan zitten lezen om fouten eruit te halen. Dus komt het voor, dat ik een bepaald album al een aantal keren gecorrigeerd en opnieuw besteld heb. De 'foute' versies heb ik weggeven. Nu weet ik niet meer precies wie welk album of welke albums gekregen heeft. Ik had eigenlijk een lijstje moeten bijhouden.