dinsdag 19 januari 2021

Omlopen aub

De achterkant van ons huisje bevindt zich vreemd genoeg aan de straatkant. Dat krijg je als je blowt of alcohol drinkt tijdens het werk. Het gevolg is dat geregeld bezoek aan de achterdeur staat te kloppen. Soms loopt er een rare kwibus zomaar naar binnen. Om daar een eind aan te maken, wilde Sonja een bordje op het tuinhek bevestigd zien. Ze heeft een soort kaasplankje gekocht en ik kreeg de opdracht het verzoek daar iets mee te doen. En dat was dus geen kaasblokjes snijden en opeten. Helaas.
Ik ben met de soldeerpistool aan de gang gegaan. Vooraf heb ik de tekst INGANG met een pijl eronder met potlood aangebracht. Daarna ben ik gaan schroeien. Een aardig klusje, want zo snel werd het hout niet zwart. Ik moest de letters drie keer doen om ze wat dik te krijgen. Het voordeel is wel, dat ik niet hoef te schilderen en/of te plakken en het geheel weerbestendig zal zijn. Tenminste, dat hoop ik maar. Ik weet namelijk niet uit wat voor hout het plankje gesneden is. Ook daar heb ik geen kaas van gegeten.