woensdag 27 januari 2021

Gesnuffel

Tijdens de ochtendwandeling met Fenna, zagen we een motoragent in de weer met een laser gun. Hij stond strategisch opgesteld, zodat ie bij de T-kruising aan drie kaarsrechte wegen kon snuffelen. Ik heb nooit echt moeite gehad met die controles. Meestal houd ik me aan de regels. Meestal. Ik heb sinds ik op de weg ben 2x een bon gekregen voor te snel rijden. Allemaal flutbedragen hoor. Tientjes werk. De laatste kwam uit Duitsland. Weer een foutje mijnerzijds. Maar dit keer met een paar mooie foto's. Al had ik vanwege de prijs (€ 35,=) geen zwartwit maar gekleurde
exemplaren verwacht.
Fenna was ook aan het snuffelen. Op een gegeven moment zat ze met haar neus bovenop een hondendrol. Ik vind dat zo raar. Het reukvermogen van een hond is 10.000 keer beter dan dat van een mens. Dus waarom zo met je neus vlak boven die bruine rakker? Ik rook die drol al op meters afstand. Fenna niet? Raar hoor.