Mijn e-mail naar de transporteur heeft geholpen. Ik heb de betreffende medewerkster vriendelijk gevraagd of ze de status van mijn schadeformulier eens wilde nagaan. En mij daarover zou willen berichten. De hele procedure duurt al zo lang. Wat denk je? Vanmorgen kreeg ik bericht van de schadeafdeling (zit elders in ons landje). Men gaat mij de geleden schade volledig vergoeden. Hoera! Ik heb weer een e-mail gestuurd naar die medewerkster om haar te bedanken voor de interventie. Dus dat gedoe is ook afgehandeld.
Toen ik laatst de gordijnen uit de camper haalde, voelden ze wat klam aan. Dat gordijnstof trekt net als de kussens vocht aan. Ik heb besloten de gordijnen na de wasbeurt niet terug te hangen in de bus. Voor deze periode ga ik andere gordijntjes gebruiken, namelijk : douchegordijnen! Haha! Die zeer goedkope plastic dingen zuigen immers geen vocht op en ze voorkomen, dat men naar binnen kan kijken. Oké, de bus lijkt nu op een rijdende badcel. So what?