woensdag 22 januari 2020

Curaçao, een flink verhaal

zwemmen bij Westpunt
Al een paar dagen ben ik bezig met het maken van een speciaal album / boekwerkje over onze trip naar Curaçao in 2018. Ik kijk nu heel anders tegen de foto's en de verhaaltjes aan dan toen ik ze maakte. Met veel meer rust en vooral genietend.
Zoals gezegd is het een verhaal met flash backs naar de jaren 61-63, toen we daar woonden. Die fleur ik op met oude zwart-wit foto's uit die tijd. Anders liggen die ook maar op schijf te slapen. Ik zag trouwens dat een aantal van mijn berichtjes uit 2018 wel op dit, maar niet op het blog over Curaçao staan. Hier staan ze onder het label Vakantie 2018 bij de trips met de kampeerbus. Ik heb nog aan aantal pagina's te gaan voordat het klaar is. Daarna ga ik het geheel controleren alvorens het album te bestellen.