vrijdag 31 januari 2020

Frans Bauer

Vooropgesteld : ik heb weinig met Nederlandstalige muziek. Maar dat neemt niet weg, dat in bepaalde omstandigheden dat genre eigenlijk onmisbaar is. In de zin van leve de lol!
Frans Bauer is een van de Nederlandstalige zangers. Om andere redenen mag ik die Frans Bauer wel. Ik heb diverse keren afleveringen gezien, waarin Frans op stap gaat. Een keer met zijn broer en dit keer met zijn vrouw Mariska in Argentinië. Eerder was ie o.a. in China. Ik vind het erg leuk die Frans te volgen. Hij is erg spontaan, humoristisch en erg open en eerlijk. Zoals hij met anderen, waaronder vreemdelingen, omgaat, daar geniet ik van. Zijn belangstelling in andere mensen is oprecht gemeend. In tegenstelling tot andere Nederlandse artiesten die zichzelf nogal wat vinden, is Frans met beide voeten op de grond blijven staan. Houden zo, Frans!