maandag 27 januari 2020

En maar wachten

Een pakket dat ik begin november 2019 heb verstuurd, is zoekgeraakt. Tot op heden is de kwestie nog niet afgehandeld. Het vervelende vind ik, dat ik zelf telkens weer het initiatief moet nemen om naar de status te vragen. In december kreeg ik te horen, dat men het pakket niet meer kan terugvinden. Men wist wel dat het in Engeland terecht was gekomen. Of ik maar even naar Engeland wilde bellen... Niet dus. Na enige tijd vroeg men mij of ik een schadeformulier wilde invullen en opsturen. Dat heb ik dus gedaan. Maar sindsdien bleef het weer stil. Ik kreeg niet eens een ontvangstbevestiging. Toen ik daarnaar vroeg kreeg ik te horen, dat ik gewoon moest wachten totdat de afdeling Schade mij zou berichten. Dat is nu bijna 3 weken geleden. Vandaag heb ik maar weer een e-mail gestuurd. Ze zullen mij misschien ongeduldig vinden. Ik vind hen traag en onzorgvuldig.