vrijdag 10 januari 2020

Dust in a baggie

Telkens weer zit ik verbaasd te kijken naar mensen die drugs willen smokkelen. Op het vliegveld en bij andere grenscontroles wordt erg veel met honden gecontroleerd. Zo'n beest gaat keurig bij de bagage of de persoon zitten waar hij de geur van drugs heeft geroken (niet gesnoven dus). Om die reden heb ik nooit een voormalige drugshond aangeschaft. In een stad als Lelystad zou zo'n beest om de haverklap voor iemand gaan zitten. Haha! Nee, ik hou van wat doorlopen. Natuurlijk zijn er heel veel liedjes over drugs. In dit geval ging mijn aandacht vooral uit naar het gitaarspel. Had ik vroeger maar wat meer mijn best gedaan....(zonder spijt). Het nummer gaat over iemand die over zijn drugsgebruik vertelt en weer betrapt is met drugs op zak. Hij gaat voor 20 jaar de nor in vanwege wat 'stof in een zakje'. Even opwarmen en dan spelen maar :