woensdag 29 januari 2020

Het is weer gelukt!

Na het fysieke gedoe rond een stukje verhuizing, ben ik op de fiets gesprongen om nog even wat uit te waaien en andere klusjes te (kunnen) doen. Ik kreeg bericht dat het fotoalbum van Curaçao klaar is. En de voorraad diepvries frieten moest worden aangevuld.
Dit keer heb ik de fiets van Sonja maar gepakt, want mijn bovenbenen waren al flink in de weer geweest. Ik ben eerst het album gaan halen. Onderweg kreeg ik een bui op mijn hoofd. Bij de balie aangekomen vroeg een jonge wijsneus : "Regent het meneer?" Ik wilde zeggen : "Nee hoor jongeman, ik kom net onder de douche vandaan." Maar ik hield het bij een glimlach. Soms stellen mensen vreemde vragen. Zoals bij een lift op de begane grond : "Gaat deze naar boven?" Ik neig dan te antwoorden met : "Nee, we gaan vandaag opzij."
Weer thuis (zonder bui) heb ik direct het album bekeken. Ik vind het mooi geworden, al zag ik wel direct dat ik een foto 2x gebruikt heb. Die foto leek erg veel op een andere. Als kijkers/lezers dat opvalt, dan zien ze tenminste dat het album door een mens gemaakt is. Het is een verhaal geworden met flash backs. Dus er zitten ook oude zwart-wit foto's in.
Vandaag is alles weer gelukt. Blij toe.