donderdag 3 mei 2018

Wat een weertje!


Het is zowaar warm vandaag, donderdag 3 mei. De leugenaars van het weer hebben dit keer gelijk gekregen. Uitzonderingen bevestigen de regel. Helaas, hoe kan het ook anders, ben ik mijn korte broeken vergeten. Keurig klaargelegd, dat wel. Om van de nood een deugd te maken heb ik een oude spijkerbroek, die ik voor noodgevallen had meegenomen (vieze klusjes), te grazen genomen. Beide broekspijpen moesten het ontgelden. In een van de pijpen zat op de juiste hoogte al een gat. Dus dat heb ik weggeknipt met de rest van de rest van de pijp. Sonja opperde dat ik de pijpen nog zou kunnen gebruiken.  Over en weer kwamen ideeën los hoe we die pijpen weer aan de korte broek zouden kunnen bevestigen. De oplossingen varieerden van knijpers en bretels tot een jarretel. Haha! We staan hier mooi op het zogeheten Bomenveldje.  Daar mogen campers staan, die langer dan een nachtje blijven logeren. Op het veldje staan nog twee caravans. Lekker rustig dus. Vanavond gaan we de bbq aansteken.