woensdag 9 mei 2018

Hanway RAW 50 verkopen?


Oké, het klinkt misschien wat vreemd, maar toch overweeg ik de RAW50 bromfiets van de hand te doen. Ben ik gek? Natuurlijk! Haha! De reden van mijn overweging is de volgende. Ik hoop dit jaar 70 te worden. Naarmate ik op leeftijd vorder, krijg ik steeds meer de drang om in beweging te willen blijven. Gevolg is o.a. dat ik veelvuldig de fiets pak en de bromfiets zodoende zeer weinig kilometers maakt. Ik vind het zonde dat die mooie tweewieler enkel onder zijn hoes staat te dagdromen. Die drang tot in beweging willen blijven heeft mijn broer mij meegegeven, vlak voor zijn dood. Hij zei dat tegen mij op de laatste dag dat ik hem in leven gezien heb. Toen wist hij dat de pijn veroorzaakt werd door hartklachten. Hij drukte mij op het hart om vooral in beweging te blijven. Sindsdien hoor ik hem dat telkens zeggen, wanneer ik overweeg de bromfiets te pakken om even snel een afstand te overbruggen.
Ik heb de Hanway in december 2016 gekocht. Hij is nog helemaal standaard en er staan nog geen 700 kilometers op de teller.