zaterdag 5 mei 2018

Reacties op oude berichten

Voor alle duidelijkheid : Wanneer iemand gereageerd heeft op een oud bericht, dan zie ik die reactie. Dat komt omdat de reactie zelf een recente datum heeft gekregen. De reacties komen eerst in een wachtkamer terecht, alvorens zij, na goedkeuring van mij, geplaatst worden onder het betreffende bericht. Ik heb een keer een speciaal bericht opgenomen, om daarin de laatste reacties te laten zien. Zelf zie ik die reactie op oude berichten wel, maar de lezer dus niet. Vandaar de overweging. Ik geef toe, dat ik daar vrij snel mee gestopt ben. Wegens omstandigheden.
Maar omdat de vraag opnieuw zich voordoet, zal ik de laatste reacties in dat speciale bericht "Allerlaatste Reactie" plaatsen, zodat iedereen die kan lezen. Als ie dat zou willen. Het bericht staat onder de Categorie Allerlaatste Reactie (hoe verzint ie het) in de rechter kolom.