woensdag 24 augustus 2016

Wifi op de camping

Over het algemeen genomen vind ik de aanwezigheid van Wifi op een camping niet bepaald iets om over naar huis te mailen. In veel gevallen moet ik betalen voor een zeer slechte, trage verbinding of helemaal geen verbinding. Bij een groot aantal campings was bij de Receptie een hotspot. Maar zelfs daar was het internet om te huilen. Zelfs op momenten dat ik daar alleen zat!
Erg veel standplaatsen zijn voorzien van elektra. Zou er niemand op het idee gekomen zijn, om van die voorziening slim gebruik te maken? Hier in huis gebruiken wij signaalversterkers. Ze zijn aangesloten op het lichtnet. Ze werken uitstekend. Ik kan zowel bedraad als draadloos het internet op.
Als gasten toch moeten betalen voor internet, regel dan een fatsoenlijke verbinding. Zo moeilijk lijkt me dat niet.