donderdag 24 november 2022

Voorlezen uit de Kamasutra

Er is nog wel een en ander te doen hoor, maar het lijstje is erg kort. Er staan voornamelijk nog zaken op, die ik in / aan de caravan zou willen doen. Maar dat ding staat in de stalling te slapen. Daar mag ik geen activiteiten ontplooien.
Voor de Matrix heb ik nog een olie- en een pollenfilter liggen. Maar ik vind het te fris buiten om daarmee aan de slag te gaan. Ik heb het de laatste tijd nogal snel koud. Ja, ik word dus oud. Dus aan mij mag je gerust vragen : "Hoe oud ben jij?" Niet "u" want dan voel ik me ook oud.
Nog even en menige Sinterklaas zal aan een kindje vragen hoe oud het is. Oud? Ik vraag dan hoeveel jaar het is. Kinderen zijn immers jong van lijf en leden. Niet allemaal hoor. Er zijn er die oud opgevoed worden. Die krijgen ongevraagd allerlei volwassen verhalen van hun mamma en pappa te horen. Als zo'n kindje vraagt waar baby's vandaan komen, gaan die ouders hun kinderen uit de Kamasutra voorlezen. Zo laan ze nog meer door na vragen van een kind. Ook een manier om een kind snel oud te krijgen met allerlei zorgen en angsten.