vrijdag 18 november 2022

Gezondheid (x17)

Vanmorgen kreeg ik plots een flinke niesbui. Ik heb welgeteld 17 keer geniest. Een record voor mij. Ik moest met een wisser het scherm van mijn laptopje schoonmaken. Haha! Nou ja, overdrijven is een ook vak.
Het doet me deugd te lezen, dat de huisarts die o.a. ivermectine aan zijn patiënten voorschreef (dhr. Rob Elens) vrijgesproken is door het Tuchtcollege. De hem opgelegde boeten is ook van tafel. Het is natuurlijk raar dat wanneer een huisarts een goedgekeurd medicijn voorschrijft, hij daarvoor op de vingers getikt wordt. Maar wie een hond wil slaan, vindt altijd wel eens tok. Dus werd de arts wel verweten, dat hij zich niet een de informatie- en dossierplicht heeft gehouden. Maar ja, daar wordt een patiënt niet beter van.
Wederom een overwinning op de dogma's van het coronabeleid. Wanneer worden de beleidmakers / politici ter verantwoording geroepen?