zondag 27 november 2022

Slaperig

Vanmorgen was ik zowaar later uit mijn warm nestje dan normaal het geval is. Ik was een uur over tijd! Dat ik niet echt wakker was bleek later. Voor de wandeling met Fenna heb ik zoals gewoonlijk eerst het ontbijt klaargezet : koffiebekers gevuld met suiker en koffiemelk en de Senseo startklaar gemaakt. De eitjes in de eierkoker gezet met de juiste hoeveelheid water en de croissants klaargemaakt voor in de oven. Ondanks de ochtendwandeling in een miezerige regen, was mijn geest nog niet echt helder. Al vond ik wel de weg terug naar huis. Toen ik de croissants in de combioven wilde bakken, heb ik niet de oven- maar de magnetronstand gebruikt! Zo kan zelfs Willem ze niet bruin bakken. Gelukkig kwam Sonja de huiskamer binnen en merkte de fout op. De croissants waren enkel zacht en heet geworden. Niet zwart. Ze zijn alsnog in de ovenstand afgebakken. Dat was niet echt een succes, want de croissants waren dit keer nier knapperig, maar taai! we hebben ze wel opgegeten hoor.