zaterdag 19 november 2022

BNNVARA

Weer typisch links gedoe : het naargeestig bewind van o.a. presentator Matthijs van Nieuwkerk. Ik heb die man nooit gemogen en nauwelijks naar een uitzending van hem gekeken. Na de eerste keer luisteren en kijken voelde het niet goed aan. In het algemeen ken ik geen praatprogramma's waarbij ik een goed gevoel heb van de presentatoren / presentatrices. Ik vind hen erg gemaakt overkomen, ze profileren zich als interessant en ventileren al te graag hun eigen mening. Ze zijn wat mij betreft zodoende onbetrouwbaar. Met de berichten over Van Nieuwkerk krijg ik weer een bevestiging van mijn vroege gevoel over hem. En weer laat een linkse groep de slachtoffers gewoonweg vallen. Totdat de kwestie gelekt wordt. Dan is het weer sorry zus en sorry zo.
Ik moet weer aan mijn oma denken. Zij had niets met de VARA en de PvdA vanwege het onbetrouwbare en achterbakse. Ze heeft nog steeds gelijk.