woensdag 13 maart 2019

Ben ik in beeld?

Grappig om te zien. Het gedrag doet me denken aan dat van kleine kinderen. Die presteren het zelfs om met het verkeerde beentje mank te lopen. Haha!
Waar heb ik het over? Van tijd tot tijd zie ik hier volwassen zich moeizaam voortbewegen. Stapje voor stapje en een zeer laag tempo. Alleen een kreunend geluid ontbreekt nog. Een eerste gedacht zou zijn : "Ach, kijk die arme man (of vrouw) eens!" Ik heb ze echter ook gezien op momenten dat zij mij of anderen niet zagen. Ze dachten alleen te zijn. Wat denk je? Ze kunnen als kieviten lopen! Zelfs in een looppasje, omdat ze haast hebben. Sjouwen en tillen is buiten beeld van anderen (denken ze) ook geen enkel probleem. Er wordt veel gefraudeerd met uitkeringen. Zoiets verwacht je toch zeker niet van volwassen(?) mensen. Wel bij kinderen. Jong geleerd is oud gedaan?