woensdag 4 juli 2018

Onnozele e-mails

We beschikken over een creditcard, die we enkel gebruiken tijdens vakanties in het buitenland. En dan enkel voor noodgevallen. Dus we gebruiken die creditcard nauwelijks. Toch stuurt de bank mij af en toe een e-mail, met het verzoek mijn rekening te bekijken en tot betaling over te gaan. Ik kijk voor alle zekerheid toch maar even op die rekening. Die staat nog steeds met het saldo = 0. Dus valt er niets te betalen. Ik kan wel controleren of mijn card nummer niet stiekem door anderen gebruikt is. Dat is dan wel een 'voordeel' van dat e-mail : ik kijk af en toe op de rekening. Ik zou alleen willen kijken wanneer ik die card gebruikt heb, zodat ik dan direct kan betalen.
Dagelijks verwijder ik onnodige e-mails uit mijn inbox. Dat houdt de boel wat overzichtelijk en het bespaart ruimte.