donderdag 5 januari 2023

't Is wennen

Als ik iets aan of in de bus wilde doen, hoefde ik enkel naar buiten te lopen. Zodoende bleef mijn to-do lijstje vrij kort. Sinds we de caravan hebben, ben ik gedwongen klusjes en vergaarde onderdelen op te sparen. De sleurhut staat in de stalling en ik moet een afspraak maken als ik hem wil komen halen. Klussen is niet toegestaan als ie in de stalling staat. Ook als het in de caravan zou zijn. Logisch, anders lopen daar allerlei vreemde vogels in en uit. Dat zou ik zelf als verhuurder ook niet willen.
Een gevolg is ook dat ik straks misschien een wat lange lijst heb af te werken. Het zijn geen grote klussen, hoor. Gelukkig niet. Het echte grote werk heb ik afgelopen nazomer gedaan. Komt bij dat ik ook tijdens een vakantie wat om handen wil hebben. Ik ben geen zonaanbidder en kan moeilijk stilzitten. Nu we weer een caravan hebben, kijk ik uit naar het voorjaar. 't Is wennen.