vrijdag 13 januari 2023

Een fake wereld

Telkens als ik iemand zichzelf hoor introduceren met "Ik ben een influencer" of "Ik ben model op Instagram" of op YouTube, moet ik steeds lachen. Wat een fake gedoe. Op die vrolijke, opgeblazen momenten denk ik gelijk : "Ja, en ik ben generaal in Call of Duty" of topscorer in " UEFA Euro 2021".😂 Kom op zeg, doen we nog even normaal? Ik las ergens dat een fee ook een man moet kunnen zijn. En dan natuurlijk ook nog conform de hele LHBTI ris. Ik hoorde dat de hit van Percy Sledge aangepast gaat worden. Het nummer "When a man loves a woman", krijgt een aanzienlijk langere titel en uitgebreidere tekst om niemand in diens gevoel buiten te sluiten. Ik hou het maar bij al het oude. Dus ook bij Percy en niet bij Michael Bolton. Ja, ik weet ook dat het nog ouder kan dan Percy.