dinsdag 5 oktober 2021

Facebook, Instagram en WhatsApp op hun gat

Zo zie je maar weer, hoe de big tech het geld binnen schrapen en misbruik maken van gebruikers van hun faciliteiten. Men klapt uit de school en de boel stort in elkaar. Misschien om vlug even wat zaken aan te passen vanwege de klokkenluiders. Ik ben er altijd al van uitgegaan, dat ik van alle kanten genaaid wordt op het internet. Laatst spraken een buurtbewoner en ik erover. En toch zitten wij er dagelijks op. šŸ˜…Ik kan er zoveel leuke en interessante zaken vinden. Daarvoor neem ik andere maar op de koop toe. Het is net zoals al die anderen die misbruik hebben gemaakt van mij : ik heb te doen met ze. Je zult maar zo zijn. Voor de rest interesseert het mij niets.
Laat nu net vandaag weer iets leuks gemaakt hebben, dankzij het internet. En weer veel opgezocht natuurlijk. Ik ben wat dat betreft niet de enige. Het www is net een wilde roos : prachtig maar met veel doorns. En wanneer en hoe en met welk bloemblaadje je ook begint : hij houdt echt niet van jou.