donderdag 21 oktober 2021

Schijnveiligheid?

Omdat het coronavaccin anders werkt, wordt de natuurlijke weerstand van een gevaccineerde afgeremd in zijn ontwikkeling. Of wel : de weerstand neemt af. In combinatie met de ontwikkeling van het virus zelf, betekent het dat men moet blijven vaccineren; voor elk nieuwe variant een prik. Een van de gevolgen is dat bijvoorbeeld ook gevaccineerden weer ziek worden. Mijn ouderwetse antigriepprik is een jaar werkzaam en is voeding voor mijn weerstand. De nieuwe vaccins werken slechts zeer tijdelijk. Dat blijkt ook uit de corona-uitbraken in bijvoorbeeld verzorgingstehuizen. Bijna iedereen inclusief het personeel is gevaccineerd. En toch vinden daar uitbraken plaats. Ik vind het erg belangrijk, dat men volledige en correcte informatie verschaft over het coronavirus en de vaccins. Wat mensen zelf besluiten is aan hun.
Volgens minister De Jonge houden alleen ongevaccineerden bedden bezet van hen die op een reguliere operatie wachten. Dat is dus weer een leugen. Er liggen ook veel gevaccineerden in het ziekenhuis. Volgens Trouw vormen zij een kwart van het totaal. Volgens de corona-propaganda is het 90%. Nogal een groot verschil. Toch ben ik geneigd mijn oor te laten hangen naar het zorgpersoneel, dan naar de 'officiële' geluiden uit ziekenhuizen. De cijfers van het personeel maken melding van een kwart tot een derde die gevaccineerd zijn en toch opgenomen worden.