vrijdag 22 oktober 2021

Telefoon is zoek

Haha! Echt iets voor mij. Begin deze week wilde ik mijn telefoon weer eens gebruiken vanwege een geplande rit. Ik wilde hem vooraf even opladen. Wat denk je? Ik kan de telefoon nergens vinden! Normaal ligt dat ding hier in een lade lichtelijk stof te vangen en leeg te lopen. Ik gebruik hem alleen om eventueel naar huis te bellen. Ik gebruik hem zelfs niet als routeplanner. Daar heb ik nog mijn geografische kennis en een oude TomTom voor.
Ik heb overal gezocht, maar ben hem nergens tegengekomen. Nou ja, overal. Dat klopt dus niet. Want hij ligt ergens. Omdat hij standaard uitstaat, heeft het geen zin om hem te bellen. Misschien krijg ik binnenkort een brief van de overheid, met de vraag waarom ik al zo lang op die plek verkeer. De telefoon zelf zwijgt in alle talen. Wel gek voor een telefoon die men 'smart' noemt.