donderdag 21 oktober 2021

Naar mens : Ruud van Leeuwen

Nu is het een wethouder die nare uitspraken doet over niet-gevaccineerde mensen zoals ik. Terecht dat in sommige reacties gerefereerd wordt aan o.a. rokers, mensen die zonder veiligheidsgordel of met alcohol op rijden of anderszins roekeloos gedrag vertonen en/of daarmee de wet overtreden. Ook zij zorgen voor extra druk op de gezondheidszorg. Zo'n wethouder zou ook een wintersportvakantie verbieden. Sommige reacties gaan erg ver. Die verlagen zich tot het peil van wethouder Ruud van Leeuwen in kwestie ('afschieten zo'n varken'). Maar ja, wie de bal kaatst enz. Opvallend, weer zo'n betuttelende ex leraar net als minister De Jonge. Ik ben en voel me niet verantwoordelijk voor anderen. Enkel voor mezelf.
Het klinkt misschien wat gek, maar ik ben blij dat ik al de 70 gepasseerd ben. Ik zie de toekomst nogal somber in. Mensen hebben zo'n rare en vaak nare mentaliteit gekregen. Hopelijk heb ik het mis.