woensdag 27 oktober 2021

Wereldwijd verzet

Ik begin me al een verzetsstrijder te voelen. Des te meer druk uitgeoefend wordt door de overheid om mij te dwingen tot vaccinatie, des te groter groeit mijn wantrouwen. De uitspraken van De Jonge komen steeds meer overeen met die in de jaren 30. Ik ben als niet-gevaccineerde de neo-semiet aan het worden.
Wereldwijd wordt gedemonstreerd tegen de invoering van de coronapas / green pas. Het nieuws wordt hier door de reguliere media geweerd, want het strookt niet met het coronabeleid. Mensen moeten discriminatie gewoon gaan vinden. Veel mensen hebben hun baan verloren of dreigen die te verliezen, omdat werkgevers naar zo'n pas moeten vragen. De economische gevolgen van de invoering van de pas zijn rampzalig. Er is al een groot tekort aan arbeidskrachten ontstaan. In veel 'westerse' landen is geen sociaal vangnet voor werklozen. Ik vrees dat de maatschappelijke tweedeling, waar ook onze regering naar streeft, zal tot ernstige gevolgen gaan leiden. Niet iedereen reageert beheerst en blijft binnen de grenzen van de wet.