zondag 31 oktober 2021

Wat bijverschijnselen

Gisteren, in de namiddag, kreeg ik een wat naar gevoel over me. Alsof ik tegen een griep aanzat. Ik werd ook wat futloos. Dus ben ik maar op de bank gaan liggen. Rond etenstijd had ik geen trek. Die kwam later in de avond wel alsnog opzetten.
Na een goede nachtrust voelde ik me weer stukken beter. Aan beide bovenarmen waar ik een dag eerder in geprikt was, voelde ik verder niets. Ze zijn niet gevoelig of zo. Ik ben vanmorgen vanwege de 'wintertijd' (= gewone tijd) wat later op stap gegaan met Fenna. Gevolg was dat ik alleen maar mij onbekende mensen met honden zag lopen. Het was droog en mooi om de dag te starten in een kleurrijke, herfstachtige omgeving.
Als eerste word ik er vanmorgen op gewezen, dat er een nog besmettelijker variant van Covid-19 is gesignaleerd. Dat virus begint aardig op een bekend wasmiddel te lijken. Ik hoor al meer dan 60 jaar dat het witter wast dan de voorganger.