donderdag 28 oktober 2021

Leuk jack, maar....

Ik heb dus een jack gekocht. Zo'n kort ding vind ik erg fijn om in de auto of op de fiets te dragen. Hoewel ik meestal geen jas draag in de auto. Huh? Maar goed, een jack dus. Ik vind het een fijn kledingstuk. Alleen zitten er emblemen / patches op die ik liever verwijder. Ze hebben betrekking op het Amerikaans leger en de F35. Daar ben ik helemaal geen fan van. Gelukkig zitten er ook geen emblemen van het land van herkomst (Japan) op. Dan had ik ze ook niet laten zitten. Gelukkig zijn
het emblemen met een klittenband bevestiging. Dus kan ik ze eenvoudig verwijderen en vervangen door 'gewone'. Komende tijd maar eens omkijken naar meer neutrale emblemen. Zonder emblemen vind ik hem overigens ook niet verkeerd staan. Hij zit erg lekker en de maat is ook goed. Ik had hem in die legerwinkel in Harskamp al gepast. Dat is ook weer een voordeel vergeleken met kopen via het internet. Dan is het nog maar de vraag of de maat L echt een L is of een grote M. Je wilt niet weten hoeveel en hoe vaak er retourzendingen plaatsvinden. Het jack is ook in zwart en marine blauw verkrijgbaar. Zwart vond ik neigen naar skinhead en/of ultra rechts gedoe. De blauwe kleur vond ik niet mooi. Dus werd het olijf groen.