vrijdag 22 oktober 2021

Ordinaire chantage

En ongelijke behandeling. Er gaan steeds meer stemmen op om niet-gevaccineerden hun gezondheidszorg te ontnemen. Of hen er extra voor te laten betalen. Ik maak erg weinig gebruik van de zorgpolis, dus ik betaal veel voor anderen. Maar wat een trieste mensen zijn dat. Weer een vorm van discriminatie, want waarom betalen drugsverslaafden, rokers, alcoholisten, mensen met aids en de smartphonegebruikers in het verkeer niet voor hun zorg? Zij hebben ook gekozen. Met dit verschil : ik maak gebruik van mijn grondrecht. En ik wil geen proefkonijn zijn, want dan haal ik de Kerst niet. Haha! Ik lach er maar om, ook al is het triest.
Ik ben blij te horen dat ons ziekenhuis wel reguliere zorg verstrekt. Dat van coronadrukte geen sprake is. Ondanks de vele niet-gevaccineerden hier. Er wordt van veel kanten gelogen omwille van het wegzetten van vaccinaties. Waarom toch? Ook zij die geen of nauwelijks last hebben van het virus moeten gevaccineerd worden. Ik vertrouw het niet. De werking van de vaccins helemaal niet. Ze schakelen het natuurlijke afweersysteem uit. Ik moet telkens denken aan de uitspraak van Donald Trump. Hij zei tussen neus en lippen door : "Ze moeten niet mij hebben, maar jullie." In het algemeen heb ik telkens weer gelijk gehad voor wat betreft mijn gevoel als het onheil betreft. Ik blijf op mijn gevoel vertrouwen, dat ondersteund wordt door veel andere berichten van andere, onafhankelijke deskundigen.