dinsdag 15 september 2020

Hij doetut weer

Omdat ik mijn vastgelopen cameraatje al had opgegeven, heb ik hem gisteren op nogal ruwe wijze aangepakt. De lens kwam slechts een klein stukje naar buiten, terwijl ik goed het gekras / schuren kon voelen. Als een lomperik heb ik toen een paar keer aan de lens getrokken. Opeens was het gekras weg en kwam de lens vanzelf helemaal naar buiten!
Ik heb daarna een aantal keren het toestel aan en uit gezet. Alle keren kwam de lens keurig naar buiten. Ergo, ik kan weer foto's maken. Afgelopen dagen heb ik mijn mobieltje gebruikt. Maar ik vind dat ding als camera erg onhandig. Als ik mijn vinger per ongeluk verkeerd neerzet, gaat ie opeens heel andere dingen doen : "Hallo intelligent apparaat, ik ben aan het fotograferen hoor!" Daar heb ik nou met mijn camera dus geen last van. Wel van zand- of stofkorreltjes.