vrijdag 25 september 2020

Boormachine Gamma CD12-2QL

Kort na het middag uur ging de bel. Zie daar een grote doos voor Willem. Ik vond de doos wat erg groot voor twee accu's en een lader. Maar toen ik hem openmaakte begreep ik waarom : de bijbehorende koffer zat er ook bij! En daarin ook nog de handleiding. Nou, die Thomas is er wat dat betreft zuiniger op geweest dan ik. Het verhaal : Ik heb via een verkoopsite een set accu's weten te scoren voor mijn oude Gamma accuboormachine. Je weet wel, dat ding waarvan ik beide uitgeputte accupacks een tijd geleden vervangen heb voor blok-exemplaren. Nu kon ik van iemand voor € 5,= dezelfde, maar dan originele packs overnemen. Inclusief het bijbehorend oplaadapparaat. Da's geen geld, toch?! De verkoper had zijn boormachine te pletter laten vallen en had zodoende niets meer aan de accessoires, zei hij. De complete set gaat met de 'nieuwe' accu's naar onze jongste zoon. Kan ie lekker aan zijn klus-carrière beginnen.