donderdag 3 september 2020

Herinneringen

Gisteravond heb ik een oude vaste schijf aan mijn laptop gekoppeld. Ik heb er een paar liggen van computers die ik weggedaan heb. Waaronder een beschadigde pc en een die bliksemschade had opgelopen na een inslag vlak bij ons huis. De data die ik heb weten te redden heb ik toen op een oude vaste schijf gezet. Ik heb er inmiddels vier van liggen, omdat ik ze ook verwijder als ik een pc wegdoe. Met een speciale behuizing kan ik ze aansluiten en gebruiken als een extern geheugen.
Op de schijf van gisteren kwam ik o.a. foto's van 10 tot 15 jaar geleden tegen. Leuk hoor! En soms verrassend, omdat ik me bepaalde situaties en gebeurtenissen niet meer kon herinneren. Zoals de bezoeken aan de Motorbeurs (2x) en andere shows van motorvoertuigen. Ze zullen ongetwijfeld een keer op een van mijn blogs gestaan hebben. Maar ook de blogs hebben last gehad van 'verdwijningen'. Om die reden ben ik bij Blogger terechtgekomen. Dit zijn foto's van een dragrace in Drachten in 2008.