zaterdag 19 september 2020

Een beetje laat

Om de een of andere reden, kwam ik vanmorgen pas rond half tien(!) uit ons nestje. Dat is mij niet eerder overkomen. Ik ben een nogal vroege vogel. Het is hier behoorlijk warm op de camping. Dus we zitten lekker buiten in de zon. Wij zijn nog steeds de enige gasten. We weten inmiddels wel waarom. Zoals ik al eerder beschreef is hier nogal sprake van wat achterstallig onderhoud. De beheerder heeft weliswaar grootse plannen, maar in de basis moet er eerst nog veel verbeterd worden. Er zijn hier erg veel campings, dus de concurrentie is groot. Zou hij zich niet afvragen waarom die andere campings volgeboekt zijn en hij alleen ons als gasten heeft? Meneer wil zich onderscheiden, wat op zich een goed uitgangspunt is. Maar ik zou eerst de huidige situatie flink verbeteren. Ik heb het idee, dat veel bezoekers al afhaken bij het zien van de entree en het gedateerde sanitair. Het is hier een mooie fietsomgeving, maar documentatie ontbreekt. Meneer wist niet precies waar een knooppunt in de buurt is. Kortom, er is nog veel te doen voor hem. De potentie is er wel. Het is een vrij groot terrein verdeeld in verschillende velden. Het is er ook rustig en mooi wat de omgeving betreft.