vrijdag 13 december 2019

Toch een Brexit

De Britten hebben tijd en informatie genoeg gekregen sinds de eerste aankondiging van een Brexit. Dus ga ik er nu vanuit, ook gezien de hoge opkomst bij de verkiezingen, dat de uitslag na een weloverwogen besluit tot stand is gekomen. Ik weet zeker dat de EU gekkies in tranen zullen zijn, ondanks hun stoere houding en gekrakeel over een ineenstorting van de Britse economie. Nee, dan was een eventueel vertrek van Griekenland volgens hen wèl een regelrechte ramp. Die leugen heeft miljarden euro's gekost. Zo zie ik maar weer hoe de politiek mij probeert te manipuleren.
Het lijkt me een goede zaak wanneer het VK een eigen unie gaat opstarten. Inclusief een handige en eenvoudige overstap van lidmaatschap. Nog even geduld dan klinkt het : Download nu de EU-ExitApp en ga vandaag nog de overstap regelen!